Niezależnie od położenia i wielkości hotelu zdecydowana większość obiektów musi się niestety mierzyć z niskim sezonem, co wiąże się nie tylko zmniejszą liczbą gości ale także, a może przede wszystkim z niższymi zyskami. Może to być o tyle problematyczne, że będzie skutkować łataniem budżetu. Bo skoro założysz sobie pewną strategię marketingową i nagle okazuje się, że musisz ją diametralnie zweryfikować to raczej nie jest dobry znak.
Kompletny marketing w hotelarstwie pozwoli Ci zadbać o swoje działania w każdym momencie sezonu. Zaplanujesz więc wszystko w taki sposób, żeby jak najmniej odczuć trudy sezonu niskiego. Nie tylko dobra oferta na portalach rezerwacyjnych, ale dobra oferta bezpośrednia w połączeniu z atrakcyjną stroną internetową i działaniami w mediach społecznościowych da Ci przewagę i długotrwałe korzyści.
Chcesz dowiedzieć się więcej? skontaktuj się z booking solutions i wejdź na http://marketing-hotelu.pl/
0 komentarze:
Prześlij komentarz